Baaaaaaaajs......

på er allaa utom min tinkiee<3
o mina andra bibis

huhuhuhuh nu ska jag berätta om de jag hatar mest Apu
tyyyp gerd kom igen (fittan) o började snacka om att jag ska göra igen
den där dagen jag va "sjuk"

så sa hon om jag inte gör igen de nu nästa vecka så måste jag göra
två dagar på jullovet så jag sa till henne jag ba jag kommer ALDRIG
jobba två dagar sååå horan började skrika o bli röd o ja ba kokade typ
o han ba TYST ME DEJ MAIDA ooo jag ba fortsatte att jag aldrig kommer göra igen två dar
då sa hon DÅ FÅR DU INGEN BEDÖMING ååå ja ba OCH jag kommer inte göra två dar
shiiiiiiiit va trög människaa men jag ska göra igen de nu nästa vecka för min egen skull
huhhuhu horan kommer få igen oo de fint ox¨åååå

yeyeye palla skriva om fittan i min blogg
annars va de helt okej da på apu förutom aaaa nivet..
träffade tink masssa fast ba tre sekunder typ haha
endå sen fick jag skuss av hennes mamma hem<3 wiiie

på lörda ska jag va me baby o ha kuuuul som föörrra helgen har inte haft
så kul på länge skrattade sönder mej ahahha
vettt ni vad ska dra o pisssa o snacka me babyy snrtt

Byyye bitches


Kommentarer
Postat av: tajma

yiipiii! fuck henne fan jag lovar dom e sjuka i huvet men tänk efter vafan gör du på lovet 2 dagar för dig är som 2 timmar fuck vem bryr sig Tänk på din framtid :):) för ditt egeet bästa som kom fram där i slutet av bloggen:) hihi good

take care bebe.

2008-11-13 @ 22:25:38
URL: http:// biiggy.blogg.se/
Postat av: MAida

Naaw taack bebbeee

2008-11-13 @ 22:31:18
Postat av: Anonym

vilken jävla fjortiis du är:S fitta,bajs,hora? snyggt skrivet;) fjolllllllaaa skämmer ut sverige gör ni

2008-11-15 @ 19:28:11
Postat av: din hora snälla gör de du e bäst på ... suga hahha

2008-11-17 @ 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0