Bläää

fyfan igååår var de helt sjukt ahaha ... vi började åka rätt sent typ vid halv tio o vi hade inte ens
druckit eller köpt blandning sen när vi kom fram träffade vi yossi o B o lallis killar från min gamla klass :D
sen drog jag o adela o skulle köpa blandning haha så vi satt lite i tågstationen o drack ett glas var
hahah.  sen drog vi till mariana o ibbe o dom som stog i kön fan va alla puttades o shit
så jag utanför kön med ibbe o nån blond tjej o ba drack .. där innne träffade man lite allla möjliga de va många från vmo juuu ....  o vi dansade lite o siiit .fast nu ångrar jag som fan att jag drack så mkt
bara för att jag spydde så mkt sen på vägen i hem i bilen skämmdes så mycket kunde inte vägen hem kändes
som 3 dagar skiiit jobbbit spydde skit mkt på mej sj oxå sen efter de gick alla hem fast jag gick till baby
lite oooo jag mådde illla som fan fast jag mådde bättre jag sov lite dääär hahaha sen gick jag hem
aaaa ialla falll nu ba ligger jag häär o mår dåliiit som fan fick ont i huvet o magen preciis
ska fan inte dricka på skiiiit länge nu .. blä, iallla fallll jag tror jag lägger upp lite bilder sen från igår om mariana loggar in på msn o skickar dom .. huhu pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0