Ed Gein

Hmm detta börjar bli sån psyko blogg huhu vem bryr sej läs om du vill om du inte vill stick :D

Idag kollade jag på The texas chainsaw massacre ialla fall
typ den filmen eee riktit fucking läskig o den e sann eller aa inte allt
men aaa filmen e gjord på nått som har hänt i verlkigheten iaf
den mördaren hette Ed Gain i verkligheten typ

kollla vad jag läste detta hittade polisen hemma hos han när dom hade upptäckt att
han hade mördat nårra:

* avhuggna huvuden på sängstolparna i sovrummet;
* skinn som han gjort till lampskärmar;
* kranier som gjorts till soppskålar;
* ett mänskligt hjärta
* en ansiktsmask tillverkad av riktigt ansiktsskinn hittades i en papperspåse;
* ett halsband av människoläppar;
* en kappa gjord av en vagina och bröst som han sytt ihop;
* andra saker tillverkade av mänskliga kroppsdelar, inklusive ett skärp gjort av bröstvårtor.

E DETTTTTTTTTA SJUKT ELLLER VAD ??????????

såhär ser horan ut :

  (förtjänar igentligen inte o va ve i min blogg) ;)

fast på film brukar dom visa han så här i alla fall på texas chainsaw massacre



o de e sant att han la andras ansikten på sitt eget han skärde av ansikten
o la på sitt eget typ bara kvinno ansikten för han ville va kvinna eller nått
helt fuckeed up o hans mamma sa till han att alla tjejer va horor utom hon ????
hahahahaha FATTA ATT DENNA SHITEN E SANN man tror sånt bara finns på film
men nehepppp
och tänk er än idag finns de folk som sejer att de aldrig har hänt ???
så sa folk om hitler och judarna oxå ?? fast de hände ju på riktit me juu..

jävla shiiiiiiiit de e assent nu o jag skriver om pyscchooo vågar inte sova
tänk så blir jag psyyko sjj nu hahah i'm scared motthafucca

ärlit nu jag ska skriva om barbie sen så jag inte blir rädddd detta e väshta cp blogg nu ju
yeyeye puss

Swweeet dreaams :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0