...

yaooo kollade nyss klart på en till film sen heter the girl next door nästan som
an american crime fast lite anorrlunda skiiit bra iallafall fattar inte vf dom alltid
ska dö i slutet fan .. man blir lessen ju ,,

idag har varit rätt seg dag .. har vatt ledig drog till ica va hos baby ba segade
smsade lite me ibbe hoppas vi kan äta tsm nån dag babe.
annars inte mkt rökte en cigg idag eller en halv yeye skit samma
börjar halv tre imon o slutar halv tio hoppas de finns buss hem annars dör jag.
o de e dimma överallt ute .. faktist saknar jag inte skolan ett fucking shit
skööööönt o ba komma ifrån skolaan.  så nice . fast jag går hellre i skolan än
jobbar .. så fort de handlar om gamlingar blir jag deppig gillar innte de alls
vill inte ens tänka tanken o bli gammal .. hahahah !!
huhu jag väntar på bättre tider fan.. liiiiiiivet e hårt som sagt.
vf ska allt va seeegt hahaha pallar inte jag ska fan äta nu även om de e sent skiter fan
i om jag blir fet ,,, de e fan läskigt hur fort en mäniska kan förändras ? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0