Feeeling way to damn good

huhu snart börjar V for vandetta ska fan kolla har inte sett den innan
hopppas den e bra
lysssnar på muusik nuuu ohhhh vaa skönt hahah
har knappt hunnit de flr min fittapuu

yeyeye idag åt jag me ibbi förstsa gången på läänge :D
hahha vi hade så skiitkul vi skrattade ått våraan grymma humor
o stog o typ kollade mackor i ett år hahha yeyey bebii har saknat
o skratta me dej min lilla lebbbb




köööööörde miitttt spel nyss BLOOONS looove it



yeeey min apa hjälper mej överallllt

Man, check this out- it was this blind man, right?
He was feelin' his way down the street with this stick, right?
Hey. He walked past this fish market, you know what I'm sayin'?
He stopped, he took a deep breath, he said,
Woooooo, good morning, ladies. 
 

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0