Fuccck

Shhiiit vikkken fittt dag började kvart i sju o slutade 5 helt fuckttt upp
fattar inte vem som kommer på sånnda tidder
o gerd fittan min mentor(hoppas hon läser detta) kom o hälsade på mej igååår
din jävla GÄDDDA hatar henne OHHH ni vet ja va hemma ju i måndas
de e mirakel att jag ens GÅR DIT NÅN DAG jaa sen hon kommer där o hakar upp
sej på massa Skit typ på hur jag va e ettan ????? VA FAN HAR MIN HANDLEDARE ME
O GÖRA HUR JAG VA I ETTAAN .. shiiit va såå nääärraaa att ba sticka ut
men sen tänkte jag palla flipppa o skämma ut sej för hela medicin B
hade de vattt Gerd o majbritt Fjärt gamlingar hade jag lättt gjort de... vem fan e hon o dömer mej
på sånt hon inte borde döma ... ma stick me dej .. shiiiiit har fucking ryck
oooo hon hakade uppp sej på att jag ska ta igen den där dagen jag va sjuk vad fan finns de
o ta igen ma suuuuuuuuuug
yeyey dagen  kommer de e lungt ... den kommmer HAHAHAHA

yeyeyye har så fucking ont i huvet nu kommer spricka o mina ben shiiiit
ofta jag ska knäcka mej själv för en fucking praktik nejjjj fuck nooo de e deras
jobb..

fucck de nuu ... villl Shopppaaaaa  ska fan göra de snrt

yeyye pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0