Niiiice

hhaha alla mina rubriker e typ likadana o tråkiga som fannn

iaf idag va jag me babyy . skiiit länge men de va skiit nicee
vi kollade på tre filmer turistas , how high och flight 93
fast aaa allla vet att man knappt kolllar film ändåå hahahha.
men de va riktit kuuull skrattade typ ihjäl mej huhuuhu
min favvorit film med min humor hundra procent heter
"freddy got fingered" seee den de e värt de tro mej man dör av skrattt

ialla fall imon börjar min apu kvart i sju fast jag pallar inte  dra upp så tidit
så e nog hemma o softar i ställlet typ kollar film eller nått hahaha
kommer va bakfull annnars ofta man dricker en sönda ahhah
yeyyeye va ska man göra när livet e surt ibland...

jag vet inte hur många filmer jag har pumpat i mej dom senaste dagarna
de e inte lite iaf ... yeye på tisdag ska jag iaf på apu d måste jag för då
kommer min lärare o hälsar på ???? wtf fattar inte vf hahah typ för att
"se hur vi har de" fan heller de e skrt för att kolla om vi sköter oss hahah

yeyeye pusss babyyyyyyyyyyyyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0