Segt

Har inte pallat skriva idaag för jag har inte gjort så myyckke
köpte gardiner till baby sen gick jag dit o gav han dom hehe
skiit fina va dom typ svartaa me svarta mönster hehehe
o softade litte fast före de va jag hos adela där va indira o tilda oxå
sååå de va niice o ba softa o skratta<3

yaaaoo annars imon börjar ja kvart i sju till halv fem
ska fråga henne om jag kan ta ledit på freda för vi ska me
tjejgruppen till ullared jeej :D hahah fan de e soft o åka me alla
brudar juee ussch vill inte jobba på lörda :/
okej just nu saknar jag baby skiiitmkttttttttttttt
yeyeyyey sheeeet

ja har lust o festa på free hoppas nån mer hänger på dåå
hehehehe har lust o ba skratta sönder meeej åt mina egna skämt
som ja brukar hehhe

yyeeyyeye nu ska jag gå o ätaaaaa

peaceeeee <3








Kommentarer
Postat av: mariana :D

maidaaa vi åker på lördag till ullared inte fredag haha :D

2008-11-17 @ 15:46:49
Postat av: maida

oj ja menade lörda skrev fel ba hahaha

2008-11-17 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0