shiiiit

asså om ni ska kommentera dumma saker kommentera inte ens okej ??
hahaha ingen tvingar er horor kolla in min blogg vill inte ens att ni ska kolla
om ni ska skriva sån shiit o hur jag fucking skriver i min blogg o vikka ord jag skrivier
e mitt problem get it ????

iaf de ringde nån/nårra brudar innan när jag va me baby ooo fucking
skämde ut sej
men de e lungt jag kommer ge igen ...
för de blev precis personligt....

annars hade skiiitnice me baby idag kollade film nån som hette half past dead
typ nigga fängelse film älskar sånnna alla e helt fucking biffiga
hade jag varit kille o åkt in på sånt fängelse hade jag fan inte
vågat komma in där helt spinkig hhuhuh
yeye iaf hade skiitnice fast de har jag alltid me han yeeeey

imon måste jag dra till adela o fixa en viktig grej annars gör
jag de på måndag ... hehhee

aja puss

Kommentarer
Postat av: mariana :D

vem är det som har ringt till dig? :S har du fått reda på det? ;S det e bara någon som fular sig, som tror att det är kul, jag lovar. det e massa som ringt mig o börjat snacka massa men bry dig inte fan.

2008-11-16 @ 01:18:25
Postat av: maida

jag sejer sen baby

2008-11-16 @ 01:23:51
Postat av: tajma

veem ringer ? :S:S:S

2008-11-17 @ 19:02:03
URL: http:// biiggy.blogg.se/
Postat av: Maida

2008-11-17 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0