Ska sova snrt

kom hem för typ en timma sen ... slutade apu halv tio typ .. sen väntade på busss
fast vet ni vad jag fucking kan inte kolla tider så kom en buss som inte
skullle åt mittt hål han ba men du kan hänga me till stationen så jag hängde me dit
gratis fan vf inte hahah . sen så kom mamma o hämtade mej
hhuhuhu fucking gitt apu .... hatar hela den där skiten fucking segt hela fucking fittt
tiden ... ba sånna bondar som pratar så som jag hatar att dom ska prata typ så här

Jaoo haaoo duue settt daen däer nyaaaa filmeeen du vaet
dän e såe braeuuu ja men härrrre jösssuss


fuucck that shiit pallar inte lyssna på dom . kännns som man ska flipppa o ta upp en kniv hahahah
o ba pli psssssyyko grrrr sryy men jag tål inte sånt fucking paaanik får ja OHhhhh
börjar kvart i fucking sju imon fittt damp ... yeye jag fårr skuss iaf

det ENDA som e bra me skiten e att de e god mat o man får ta hur mycke man vill
niiiiicccccccce hahha .... halllllå man måste typ betala för ett fucking Kex ???? et KEX
KEX KEX KEX ..................... asså har damp nu .. ska fan dra o sova ska uppp så tidit kommer
bomba hela blogg.se hahahahh pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0