stickyy icky

Heyeee allllaa babyyys

nuuu kollar ja på mtv ska dra till baby om en stund har inte träffat
han på en vecka typ fuucking segt :/
deee blir rättt lung dagg ska va me han hela dan
faan jag kommeri nte på nått smart o skriva
heheheh pusssy head

helvete måste dra o dushaa snrt o bajs o så står jag här o tänker
vad jag ska skriva ehhehahaha

helveteee om jag får reda på va du ha gjoooortttt

kolllade den där filmen igår den va rätt niice
men jag fattar aldrig om de e för mktt o de va de
för mkt för mej

alloo pallar ej skriva mer skriver kasnke när jag kommmer tillbaka
till er som bryr sej hahaha

byyeee

här har ni lite bajsbilder





 



Kommentarer
Postat av: mariana :D

maida ska du inte va med oss idag? :O jag e själv hemma till halv 2 på natten fan, party party :D

2008-11-15 @ 16:36:14
Postat av: maida

fan baby jag visste inte annash hade jag kommit men va me han ju

2008-11-15 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0