Tomb Rider

Jag körde nyss Tomb rider underworld på x-box
hahaha de e skiit niiiiiiiiiice .. jag kom rätt långt ända in till templet fast
sen sååååå aaaaa kunde jag inte komma längre så jag sket i hela skiten fan.
tänk så va man som hoon så grym e hon fan väshtaa bruden hahha sexi oxåå
grrrrrrrr !




APU


Huhuhu annash .. idag va ju på min Apu  huhu asså typ jag ser inte så stor skillnad
på äldreboende o typ sjuksköterska .. skillnaden me sjuksköterska e vel att dom får
ta sprutor o sånt o undersköterskor inte elller nått sånt shit ... o att sjuksköterskor får
mer lön .. hahah ... fan de e inte min grej har fattat de  för länge sen pallar inte den
äckliga lukten när man tvättar dom .. inte min grej fan ... fattar inte hur man kan lägga
blöja utan att ha handskar  ??? asså bläääää .... alla sejer att man blir van efter en tid,
jag ska fan aldrig bli van me att känna fitt o bajs luktt , ?????? ööööö fuck no
men de som e skit nice e att jag e ledig imon så jag kan sova hur länge jag villl . huhuh
sååå skööööööönt pallade knappt vakna idag hihih ... juste , idag var jag ju tvungen o äta
sjj för jag äter fan inte samma tid som någon annan i min klass *??????????
 ... o då frågade jag en tant om jag fick sitta vid henne för allt annat va helt fullt o de fick ja :D
hoppas jag ser valon om han ens äter där .. phuuu ... yeyeye pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0