Wixawin

Assså har damp har typ fått sms asslänge från nått som heter wixawin
dom skickar sms med frågor typ så här kan de stå

WIN: Nästa fråga! Chris Brown designade nyligen sin egen ....
A: Parfym
B: Hattkolektion
C: Motorcykel

o jag ba wtf typ de jag inte visste va att ETT SMS SOM DOM SKICKAR KOSTAR DEJ
15 KR
ett enda fucking sms o dom skickar 8 sms i månaden
.. asså de spelar ingen roll om man inte svarar
de tar pengar endåå jag har alltid undrat vf mina pengar tar slut så fort på mob hahah
men ärligt o grejen e jag har fucking aldrig blivit medlem på den skiten
iaf jag ringde dom o skit sen tog dom bort mej ... asså fucking hor ungar har daampp


JEBEEEEEEEEM VAM MATEEEEEEEER Äckeeeeelbarn alla som jobbar där hahhaha

Kommentarer
Postat av: mariana :D

maida du e crazyyy hahahahaha :D älskar dig blogg haha

2008-11-10 @ 15:08:27
URL: http://marianabudes.blogg.se/
Postat av: mariana :D

älskar din blogg* skulle jag skriva hahahha :D

2008-11-10 @ 15:08:53
URL: http://marianabudes.blogg.se/
Postat av: Maida

hahahahha naw baby bra attt NÅN älskar den :D hahah tack bebis

2008-11-10 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0