Yeaaa

assså när inte ja kommer på nån rubrik skriver ja ba yee yaooo o sånt skit så ni vet
ska dra oo duscha snaaaaaaarttt b'äääääättch.
de eee niiice ... fast orkar inte igentliien men skaa göra de endo
fööör de luktar lite sveettt hos min lilla vän hahahha orkar inte
imon skola igen kommer  inte ihåg schemat ens .. fan hörde att vi har
apu på våren me asså hur orkar dom helveetee pallar inte den skiten
ja ska jobba hela livet dåå kan ja vel fan fåå gå i skolan ist för o gå prao som en fittta...
hellre skola än torka än röööv ska ni veta bejbbss... fattar faktist inte vf man ska ha en utbildning
tilll de för typ ee man där tre veckor lär man sej allt man behöver veta ?? oo att torka en röv
kan noog alla ... yeyeye pallar inte snacka om de meer ... imon ska jag träffa den jaälskar mest
Gerddddfjerd ... palla inte se hennes ansikte .. asså ja villll dr ao softaa i helgen
hehehhe har panik nu ba skriver lite om allt mööjligt
asså ja har inte pallat gå o kolla efter vinterjacka än för ja har knappt varit nånstans
o shoppat på asslänge sheeet o alla e säkert slut nu yeye man får vek hoppas att
ja hittar nån för ja har fan svårt me de asså .. måste köpa nya skor mee o shit
hääär vill ja aldrig leta häär hittar ja aldrig nått de enda jag köper i vmo e typ smink o shit
typ aldrig kläder hittarde aldri o om ja gör de såå e de fan inte oftaaa
jäävlar vikket inläggg hehehe hoppas ni orkar läääsaaa men nu ska jag draaaa

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0