yeeeeeeeee

har kolllat nårra filmer nu

p.s i love you -
skiit bra sorlig film jag började lipa fan :(

5ive girls - skiiit dålig hahha jag snabbspolade hela filmen

Taken- skiiitbraa man sitter spänd under hela filmen riktit braa va den

vet inte om jag ska kolla nån mer film eller lägga mej har blivit väshta
film  nörden ba sitte rhemma o kollar massa filmer hahha
vem fan går själv på bio undrar jag ???? tsss inte jag iaf haahaha
fan klockan e ett nu kasnke borde borsta tänderna haahaa
pussssaa


Kommentarer
Postat av: tajma

ja sa ju att den taken va bra hahah :P:P fast dom albanerna på filmen va fan ryssar :P:P hahhaha

2008-11-09 @ 11:22:42
Postat av: tajma

kan säga ngra bra filmer :P

Griffin.And.Phoenix

In.The.Land.Of.Woman

Wanted

:) :)

2008-11-09 @ 11:25:23
Postat av: Maida

ahhh fan den va riktit braaa hahah .. jag har sett wanted jag ska fan ladda ner den andra du sa griffin nnawww tack babe

2008-11-09 @ 13:42:41
Postat av: valon

här haru några roliga filmer :D

the love guru

pineapple express

wieners

sen kmr ja int epå några mer preciss nyvaken :(

2008-11-09 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0