Nudlar

Åt fan nudlar nyss(Svampsmak) ehehehe assssgott... de e typ min natt mat. skiitagott iaf. ida va ja hos min kusin som har flyttat hit nerifrån yeyeyey de va rätt nice (: assgod mat iaf typ kunde inte gå så mycke ja åt. o eftersom ja har börjat äta som att ja aldrig har sett mat förut ska ja börja träna. ja o ibbe ska dra o gymma imon ooo ja vill de som fan . igentligen hatar ja allt som har me träning o göra men ja pallar inte se min mage sån här den har aldrig varit sån här o de ska den inte va heller. baby började åka hem nyss typ :D ejjejeje oo adela började oxå åka hem idag . äntliiiigen kommer alla hem :D

kollade på filmen monster igår. Hon Charlize Theron spelar ju hon mördaren i filmen.. asså kollaaa


ahh ni ser själva.. de ser fan inte ut som samma människa ens. men hon e jävlit söt tkr ja.. inte i monster då :P
men filmen va skiiitbraaaaa (: o den e sann oxåå jag vet det e gammal men har ej sett den innan :P

Jag har faktist inte pallat skriva i min blogg för jag har inte haft nått spec o skriva. vi börjar skola på torsda tro ja asså fuck va onödit palla inte ens snacka om de. sååå mobbat.
veeeet inte va ja ska skriva meeeer skriver imon om jag inte e lat som alltid
¨pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0