!!!

Även fast jag har haft en bra dag och shoppat o haft kul o allt så är jag endo på dåligt humör hatar vara det , Fast de e p.g.a en person jag e det o den personen gör mej så arg ... att den ALDRIG kan växa upp.. fuck..
De e därför jag alltid har tyckt att man aldrig ska komma för nära någon .. ska fan fortsätta tänka så...


tycker så synd om min lillasyster hon e helt sjuk hon bara hostar o sånt :( stackarn .. det finns inte gosigare o söta bebis än henne lille nella .... nu ska jag nog kolla runt på datan  jag kanske skriver igen om jag har orkar . puss puss


Min sötaste bebis syster i världen


Kommentarer
Postat av: mariana

ahhaha naaw maida vem har gjort dig sur nuu

2009-09-05 @ 23:57:09
Postat av: Maida

hahaha den som alltid gör mej sur du vet vem ....

2009-09-06 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0