HALLÅÅÅ...

Idag efter skolan var jag och adela i stan !! Sen skulle jag köpa present till min mamma för det är ju bajram var i guldfynd .. jag köpte en klocka till henne och när jag skulle betala den frågar hon som jobbar där mej om jag vill köpa sån där lott för tio kronor att stödja bröstcancerfonden och jag bara jaa .. sen hon bad mej välja nån lott och jag bara tog en sen jag bara skrapade den och det stog att jag har vunnit ett presentkort på 1000 kr att handla för i guldfynd !!! Jag har aldrig vunnit nått i hela mitt liv . FATTTA ATT MAN BLIR GLAD ELLER .. Phuu e riktigt glad ..

Iaf jag köpte present till mamma & till en kompis eftersom han fyller på söndag .. LaLaLa
Blev inte mycket till mej idag .. jag var snäll idag .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0