Kallt !

Ikväll kanske vi ska ut typ festa eller nått har inte gjort de på länge nu så har lust att göra det som fan .. Vet inte vad jag ska ha på mig. Jag är alltid rädd att jag ska frysa för jag fryser jättelätt .. Och då kan inte jag ha kul .. de e snyggt och ha klänning men jag tror de blir Jeans, topp & Klack

Jag kommer ihåg i somras när jag och min kompis Tajma skulle till Alexis studentfest så hade vi klänningar på oss så träffade boo oss utanför och vi frågade om de e många som hade klännnigar där inne för vi vågade inte va dom enda i kort kort sen boo sa nej jag har inte sett nått. Han måste ha vart blind för när vi kom in dit hade nästan alla det och då hade vi redan tagig på oss thigts utanför.. Då går det inte bara komma och byta om ju hahhahaha..

Jag har nästan alltid med mej thights i väskan.. Om det får plats.. Iallafall jag hoppas det bli bra ikv och att allt fixar sig.

Sen ska jag till ullared med mami & dom .. Jag älskar åka dit hårspray är så billigt där köper alltid smågrejer som nagellack, Handkräm, Hårspray och sånt

Denna hårspray är bäst



Vad långt inlägg det blev. Skriver sen om vad jag köpte :) om jag inte hinner idag gör jag det imon. PussPuss

Kommentarer
Postat av: We See

Tror det också, Kissie själv kritiserar och hänger ut alla möjliga människor i sin blogg, men hon klarar inte av att få samma behandling tillbaka =)

2009-09-25 @ 13:43:33
URL: http://wesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0