Morning!

Nu e de morgon la lalala .. Iaf inatt så vaknar jag av att ha spillt ett glas med vatten på hela min säng .. så kommer det på min mobil typ och jag typ orkar inte vakna för jag var skittrött men jag såg att den var helt blöt men jag bara gick och la mig i min systers säng där jag fortsatte sova för min säng var ju helt blöt ! haha trodde för en stund att jag hade pissat på mej haha . Sen när jag vaknar så funkade inte min mob så jag fick torka den me hårfön ! DEN FUNKAR .. som tur är phuu ...

Today ska jag gå o kolla om lokalen kommer vara ledig på min B-Day och träffa baby innan han drar och jobbar en stund ! Fan vill att mina skor ska komma nu nu nu nu !

Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0