Ta na na na !!!


Provade mina stövlar idag med overknee strumpor . Tycker det blev snyggt :) hahah min lillasyster selma tog kortet !! Hon skrattade hela tiden när hon tog kort på mej !! hahhaha




Iaf. Ska berätta lite om my day. Var ju i skolan först sen stan då med tajma ! Där fixade jag en sak
Sen köpte jag lösögonfransar, Kastanjevatten & en klänning från H&M Den kostade bara 99 och den är skitsnygg svart . Kanske kan visa den nån dag om jag orkar !! Undrar om jag ska dra och köpa en röd imon också även fast jag hatar rött !! Fast jag börjar gilla det nu !!

Kanske skriver igen ! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Amiee

Hot outfit! :D

2009-09-22 @ 22:15:48
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; usch sliten som jag är!

Men tack du! Riktigt fina skor där förresten!

Ha en fin dag, puss!

2009-09-23 @ 02:03:05
URL: http://zinojamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0