Food!

Idag vart jag och åt på lilla krogen med Mariana och Azra, asså jag vet inte vad jag ska säga.. men jag tror inte jag gillar china-mat, asså det är så jävla mycket friterat, Typ friterade räkor,friterade bananer,friterade fittor, Ja vad finns det inte ? haha nej men asså det är så mycket friterat att ajg får panik och känner mig äcklig i magen hela dagen så fucking mycket godare med kebab tallrik eller nått! aja man lär sig iallfall :) Men gillar man kinamat så är det jävligt gott, när jag gillade det innan så vart det skitbra assgoda nydlar, och vegetariska vårrullar men har börjar äckla mig på friterade saker bara :)
Imorgon har jag två körlektioner :) så ska vi sätta lite fart med detta körkortet nu! och så har jag också bokat in halkbanan skrev fel på förra inlägget :P
Glömde visa vad jag köpte i ullared gör det imorgon om jag orkar! köpte en vågtång från OBH nordica. kostade 250 kr gillar den jättemycket.

Kommentarer
Postat av: tajma

gillar nt heller china mat ;S men haha ja skjade me de på halkabaanaa beeejbi

2010-12-02 @ 01:02:39
URL: http://tayma.blogg.se/
Postat av: Anonym

maida det var ju fan inte du som köpte den jävla cp

2010-12-02 @ 17:38:18
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-15 @ 12:30:53
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Patty <33

Fin blogg!

Händer idag? ^.^

2012-03-03 @ 12:51:36
URL: http://patrycjaa.myshowroom.se
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-21 @ 09:15:47
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0