Sova!

Måste gå och lätta mig nu väldigt sent blev det.
Bokade inte min halkbana idag :D wiiiiiiiiiiiiie!
snart är det dags för mig att ta körkort, och snart kommer ni se mig ute på vägarna haha!
I helgen hoppas jag att det blir fest för det är inte kul att vara hemma på helgerna! men ska försöka göra något av denna, innan festade jag varje helg kunde fan inte sitta hemma en enda fredag, nu tvärtom jag vet inte vad ajg ska göra på fredagarna! haha
Fyfan vad kallt det är, vill ha en skitlång jacka ända ner till tårna hahah!
näe fyfan
puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: tajma

vadå inte? hahahahha bokade inte in min halkbaana

2010-12-01 @ 13:33:25
URL: http://tayma.blogg.se/
Postat av: Tilda

haha där är ju jag, vilken gammal bild :) <3

2010-12-03 @ 17:35:48
Postat av: Maida

haahha jaa det är du kommer du ihåg på nyår var det :D

2010-12-04 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0