Godnatt!

Ska lägga mig nu det har blivit lite föör sent för mig nu :)
imorgon blire träna och träffa kompisar! ser jag fram emoot.. Det är ju för fan värsta snöstormen nu för tiden hur fan orkar moder natur hahah.. Ska strax gå och tvätta av mig sminket och allt har börjat använda tandtråd eftersom min tandläkare sa att jag skulle göra det eftersom jag hade tandsten. Asså fyfan vad dom skrapar och skrapar shit trodde tänderna skulle gå av eller nått HAHA. Allt jag tänkte på var jag hatar tandläkaren, jag hatar tandläkaren o.s.v.
skrev fan en massa nyss men tog bort det haha skrev av mig lite sen raderade AHAH! Min blogg är som att prata med någon. Okej jag har ju klart mina vänner och min babe som jag säger allt till men bloggen är som en liten syster jag aldrig haft eller har ju det men aa ni fattar vad jag menar!!!
KISSES BITCHES
Ser typ bäng ut eller nått men var bara TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: MissLouiss

haha ja det var lite kul faktiskt:)

i am whatever you want me to be

2010-11-25 @ 20:39:07
URL: http://misslouiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

ött ansikte:)vart kommer du ifrån

2010-11-26 @ 23:44:42
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0