Parfymer

Nu tänkte jag tipsa om några parfymer som jag verkligen tycker är skitgoda och vill ha allihopa!
Jessica Simpson Fancy love

Denna har jag just nu önskade mig den när jag fyllde år och älskar den fastnade för den första gången jag luktade på den.



Britney Spears Radiance

Luktade på den i affären fyfan vad god den var fast alla hennes parfymer är så jävla goda ändå så.
Britney Spears Fantasy

Den ökända doften som nästan alla har haft. Luktar typ godis tog slut på min skitfort när jag hade en. Luktar väldigt starkt och gott mm..
LA PERLA J'AIME
Typ världens godaste parfym. Min kusins man köpte denna parfymen till henne och allt jag kan säga var att jag sprutade den på mig varje dag haha! Rätt så dyr men lätt värt!
David Beckham intimately
Skiiitgod parfym som jag haft. Älskar verkligen denna sort av parfym. Älskar när parfymer luktar staarkt men gott haha!
Thierry Mugler Angel

Denna parfymen kommer jag ihåg så väl. Jag var på semester typ när jag var 14 år ? eller nått sånt iallfall och en kusin hade denna och sa att jag skulle lukta på den, asså fyfan har inte luktat på den sen dess men kommer ihåg att den var god som faaaan. Tänker alltid på den, har för mig att den också är dyr men va fan det är värt att lägga lite pengar på en bra parfym.







Kommentarer
Postat av: mariana

Tack för tipset, nu vet jag din din födelsedags present som är lite sen babe ;) hahaha

o den thierry mugler har jag, min kostade runt 800 kr för 30 ml hahaha

2010-11-22 @ 21:26:43
Postat av: Maida

haha mariana jag vill inte ha något babe har jag sagt fan :( jag lovar vill inte... nej skojjar du betalade du så mycket för den med

2010-11-22 @ 22:41:59
Postat av: mariana

sluuutaa klart du ska haaa ! :D hahaha

min ser inte ut som din på bilden, min heter angel o är från han men den e annorlunda haha går inte förklara, får visa någongång:D

2010-11-22 @ 23:32:44
Postat av: MAida

Men vart håller du hus har inte sett dig på fb online hela dagen haha ? jag måste iallfall lukta på den gör det nåndag vi är babe efter onsdag ;)

2010-11-22 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0